Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

Äntligen hemma...=)

Av Linda Öhlin - 3 februari 2009 08:29

Nu har vi kommit hem ifrån Thailand och vi har haft en underbar semester!

Det har varit ca 35 grader hela tiden och underbart vackert är det där nere. Vårat hus är färdigbyggt och det blev mycket bättre än förväntat. Huset ligger i en oupptäckt by utanför Krabi, längs en vit strand som heter long beach- Had Yao.


Vi har ätit god mat, träffat trevliga människor och försökt koppla av så mycket som möjligt. Vi har varit på paradisöarna Poda island, Chicken Island och Ko Jum. Vi har också varit på paradisstränder som Railey Beach, Pranang Beach och Ao Nang. Den Beach jag gillar mest är Pranang Beach, där är vattnet kristalklart och stranden kritvit. I Ao Nang är shoppingen bra och staden är mysig. Phuket-Patong är också bra men på tok för mycket turister. 


Nu är vi tillbaka till verkligheten igen och det var underbart att komma hem igen till katterna. Jag har saknat dom, men dom har haft det bra. Lite för bra om man tittar på hullet..*hihi* Men det förtjänar dom...  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Öhlin - 25 mars 2009 11:48

Nu börjar våren titta sakta men säkert fram... Jag hoppas att det blir varmt och skönt snart så jag kan ta med katterna ut på promenad.   Santos börjar känna utav den fina ljusa värdet och han är sugen på en massa honor. Dock får han nöja sig med Bai...

Av Linda Öhlin - 4 mars 2009 08:50

Varje morgon när väckarklockan ringer så kommer Bailey och smyger upp i sängen. Gärna så tyst som möjligt, han gillar att smyga. Både jag och Berry är morgontrötta så vi behöver lite tid på oss att vakna. Detta har ju Bailey lärt sig, så han puffar u...

Av Linda Öhlin - 28 februari 2009 22:27

Lilla Boris som inte är så liten längre är numera kastrat. Han skötte sig exemplariskt hos veterinären och eftervården han han skött utmärkt själv. Han e världens mamma gris och piper efter henne hela tiden. Alltså min mamma, Boris är hennes katt!  ...

Av Linda Öhlin - 26 februari 2009 20:35

Idag har Bailey blivigt farbror. Brorsan S*Sweet Honeys Bowie har blivigt pappa till 8st kattungar. Han bor hos Angelica S*Villa Daphne http://www.villadaphne.se/   Super mycket grattis och lycka till önskar vi, nu lär det inte vara lugn å ro där hem...

Av Linda Öhlin - 24 februari 2009 17:45

Detta är bilder på min mammas Sibiriska katt Zargaz. Han är så enormt gullig på kattungebilden att jag dööör. Då är han bara några veckor gamal. Nu är han drygt 1,5 år och är stoooor kille. Enorm päls har han, nästan lite för mycket...=) Men ser man ...

Presentation

Omröstning

Vilket mönster tycker du är finast på Sibbarna?
 Tigré
 Tabby
 Spotted
 Solid
 Smoke
 Shaded
 Annan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards